Saturday, March 19, 2011

今天的我七早八早就起身了
因為要去fitness first center 做運動
那些汗水一滴一滴的流出來
只能說一句話 '爽'

健康固然重要!





之後我最愛就是逛書店
雖然我不是每次都會購買
畢竟書本也不便宜的
我喜歡看self enrichment 的書
漫畫我沒有興趣

我看到這個quote
我想好好的分享

Time is money; continually look for ways to do things faster and better.

現在的社會,凡事都是講求效率!而且速度也不另外!
在現實社會里 是非黑白要分清楚 即使分不出 請當個外局人看待
別甚麼都干涉。


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

We must get Hurt in order to grow
We must get Fail in order to know
Sometimes our vision clears only after our eyes are washed away with tears.

visitors

Total Pageviews